f Sometimes you win, sometimes you learn.: Pelamin cantik

Sunday, 22 January 2012

Pelamin cantik

Assalamualaikum 

Azam 2012 ni nak pergi kenduri kawen banyak-banyak ! errr.. tak terlambat lagi kan nak buat azam ? hehehe ..sebab nak amek berkat pengantin. nanti bole kawen awal. ngeh3. muka tak malu sungguh -.-

so, sementara cuti sem ada ni, aku pun pegi la kenduri yang mana ada. tapi yang dijemput la, takkan nak main hentam je makan. kang tak halal, mampus aku. =(

dalam tahun 2012, ini kenduri pertama aku pergi. huhu. syok pergi kenduri kawan kawan walaupun sebenarnya kakak or abang diorang yang kawen. sebab bole bergambar dekat pelamin. dah la pelamin cantik, sape tak suka tengok hoi. hehehe

dan, dan.. sebenarnya nak amek berkat kot2 bole kawen awal duk atas pelamin tu. *hikhikhik
tak sudah sudah nak kawen awal. gatai sungguh. -.-''


sebelum kena halau takut roboh pelamin tu, kitorang bergambar sakan dlu. ni antara gambar gambar yang aku curi dalam fb. act, bukan curi kan.sebab gambar ni muncul dalam fb aku, dalam laptop aku. kan ? lalala~ -.-'



cukuplah tu dua keping sebagai penyeri mata. tambah tambah bila tengok yang baju serba hitam tu kan ? opps! huhuhu

cantik betol pelamin pelamin sekarang. aku ingat lagi antara dialog aku dgn emak.

aku: mak, cantik pelamin tadi. wane pink !

emak: ye? nanti adik nak wane apa ?

aku: wane purple !

emak: huh. purple tak cantik. mak suka wane biru. lagi cantik.

aku: err.. dalam ati (aku yang kawen ke, mak yang kawen ni ..) -.-

kesimpolannya, asyik pergi kenduri orang tak sudah sudah.asyik puji pelamin orang tak sudah sudah. bila la kakak kakak ku sayang tu nak kawen weh ?

sobsobsob ='(

tata, assalamualaikum 

11 kata-kata hikmat:

miss inna said...

insyaAllah, klo dah smpai jodoh tu, kwin cepat la awak..^^

Cik Lia Lomi said...

baru lepas balik dari kenduri kawen juga... :D

nasha sanza said...

hai dik! comelnya blog...hoho..tau tak pe..siapa yang kahwin yek?!

syuesyada said...

miss inna: ye.sedang mnunggu jodoh. ^^

cik lia lomi: haha.cuti lah katakn. :)

nasha sanza: hoho..awak kawen duluuu kot? :P

NighBerkz’S Blogs said...

wahhh moga ketemu jodoh.. amin...heheh


http://nighberkz.blogspot.com

Mish Meeniey said...

cantekk pelamin. dari segmen bro ben jugak ?? slam kenal.

entry baru : http://mishmeenieyempire.blogspot.com/2012/01/saya-rindu-cikgu-mana-cikgu-sekarang.html

Lya Colours said...

kalau saya kawen nak kaler purple. hihihi

Kumiko Ryou | Farah Amira said...

hahaha...tudiaaa aih..:)...syue xsbaq nak kwen dah

Azekzk said...

nanti blehlh jemput sya mkn kenduri.

syuesyada said...

nighberkz : amin ! heheh

mish meeniy : yeah. :)

lya colours : ouh noo..same! hee

kumiko ryou: meme lah.. huhu

azezk : okay.wajib dtg. hehe

Cik tikah said...

pelamin sarat dgn bunga. cntik :)