f Sometimes you win, sometimes you learn.: LAST DAY SEM 1

Monday, 16 January 2012

LAST DAY SEM 1

Assalamualaikum 

Hureyyy ! akhirnya abes jugak sem 1 nih. 16/1 exam akhir . subjek sc social. eden memang suka subjek ni. sebab ape? sebab ...

tiap tiap kali exam, mesti ada tips ! shhhh ... -.-'

so, sape la yang x suka hati ? hehe. dah dah. tak nak cakap dah pasal exam. yang penting semua tu dah lepas. dan sekarang ak tunggu nak balik rumah je. abah, plis take me away from this sintok. sobsobsob

nik, syue, zue, aina
< nahh 1 gambar masa sukan siswi >

masalahnya kotak kotak berat ni berlungguk tak masuk setor lagi. kan bagus kalau boleh gini ...

" kotak, kotak ku sayang ... 
bole korang naik setor sendiri tak ? lepas tu jangan lupa tutup pintu ye kotak ku sayang . -.-''

okay sudah . nak pegi lipat pape yang patut. lepastu nak tido lama lama sampai bukak bukak mata, emak dah sampai. wah, sukanya ! ^^

pedahal jam baru pukul 6.30 ptg. -..-

tata, assalamualaikum ♥ 

4 kata-kata hikmat:

KAMIHIDUP said...

orang pertama? woot!

syuesyada said...

haha. thanks org pertama :)

HeNRieTTa JoSe said...

kan best klu kotak2 bleh naek store sendiri....hehehe...

Lya Colours said...

hai saya org kedua !! hehehehe
salam berkenalan ya
dah habis exam, mesti rasa legaaa je minda tu. kalau tak hari2 nak menghadap buku je