f Sometimes you win, sometimes you learn.: Hadiah Jam Tangan Ribbon terbaikkkkk !

Thursday 24 January 2013

Hadiah Jam Tangan Ribbon terbaikkkkk !

Assalamualaikum ! ^^

hurey hurey ! harini dapat dating dengan mr. HA and ibu,kakak,adik dia... kira aci la kan dating ramai-ramai. then masa bukak-bukak je pintu kete, tengok ada kotak hadiah atas seat. hadiah sapa la tu kannnnn ~

aku pun angkat hadiah tu bagi kat mr.HA.

aku      : " nahhh "
mr.HA : " amekla... orang bagi kat dia, dia bagi balik.. " -.-
aku      : *senyum * sambil letak kat tepi.
mr.Ha  : bukakla..



aku pun bukala..masa bukak kotak, dalam hati duk bercakap-cakap "apa benda ni ? losyen ke ?-.-''

rupa-rupanya ...



.



.



.



.



.



.



.



.



.




 .


 see? bekas diia macam losyen kan ? tapi bila baca kat atas penutup tu, rupanya ...

" Ribbons Interchangable Straps Watch "




ni lah dia.. korang pernah nampak ? aku baru pes time tengok. hehe. dalam kotak tu ada 1 jam dan 9 tali jam yang berlainan dan ada 9 pilihan warna !

ohsemmm kan ? sesuai untuk aku yang selalu cepat bosan pakai barang yang sama. hehe. tapi dengan jam ni, aku boleh tukar hari-hari tali dia.

hari ni aku pakai baju warna pepel, aku pakai tali jam pepel dot dot tu.
esok aku pakai baju warna hijau, aku pakai tali jam hijau dot-dot tu.
lusa aku pakai baju warna kuning, aku belasah je tali jam merah dot dot besar tu. ada aku kesah? kih kih -.-




 haaa.. tengok. panjang berjela-jela tali dia weh..tak payah risau kalau tangan besar or kecik. still boleh lilit kat tangan tu. hehe



memula tadi tali warna pink. yang ni pulak aku tukar tali warna pepel pulak. masukkan je kat lubang macam dalam gambar atas ni. semple, nice and sweet je warna dia.. ^^



cara pakai ?? macam-macam boleh buat ikut style sendiri. habes dating, lepas aku sampai-sampai je rumah, aku terus google cemana nak pakai jam ni. punya eksaited kannnnnnn !




 ni bukan aku..

.

.

.

.

.

.



ni baru aku. hasil setelah aku penat melilit. hahaha 

nampaknya aku masih fail nak pakai jam ni. ingat senang nak buat riben pakai 1 tangan ?? aku siap gigit-gigit dan tarik pakai kaki lagi tau nak buat riben untuk diri sendiri.

 - dalam telipon -

aku : " ingat senang ke nak pakai ngan satu tangan je? "
mr.HA : " nak bergaya, tapi tak reti pakai. "                      


haih. naseb baek mr.HA yang bagi. sabar,sabar.. -.-




hasil tangkapan ku pada hari ini.




Assalamualaikum. ^^


0 kata-kata hikmat: