f Sometimes you win, sometimes you learn.: Selamat Pengantin Baru

Friday 7 December 2012

Selamat Pengantin Baru

  Assalamualaikum


 firstly, nak wish Selamat pengantin baru to Rina Shafina @ Pinas. dah lama, 1 dis 2012 aritu. arini baru free nk publish. huhu. act she is my cousin. mak dia ngan ayah aku yang cousin. so aku ngan dia jadi 2 pupu lah kan. oh, whateva. -.- asalkan memg kitorang bersaudara. kekee

dia lah kawan aku masa aku kecik kecik dulu. aku kan takda adik. kakak-kakak aku semua dah besar. bayangkan, beza aku dengan kakak second aku 7 tahun. tak kan dia nak layan aku main masak-masak kot? huhu. so, aku selalu main-main dengann da n beberapaaaaaaa yang lain lagi.

dia ni baru umo 22 dah kawen. jelous nya! untunglahhhhh kan bila dah keje, bole simpan duit masing2 and kawen. aku ni, study tak abes lagi. 2014 baru abes. lambat lambat lambat =(

then tak sangka pulak dia dah kawen. dulu kecik2 duk main kawen2. haha. and tak sangka pulak dia kawen awal dulu dari aku. cehh. statement tak bole blah.. -.- memang tak mustahil kan dia kawen dulu. dia lagi double cantik dari kau la syue hoi! kau apa je adeeee? sob sob

aku harap, hang berbahagia sampai syurga ye dengan pasangan.. u looks gojes. ^_^


 haruslah bergambar dengan sirih junjung. hehe

kbye, wassalam





0 kata-kata hikmat: