f Sometimes you win, sometimes you learn.: Pemalas masak sangat

Tuesday, 25 December 2012

Pemalas masak sangat

Assalamualaikum

entry ni cuma nak remind balik je. macam best pulak ingat balik. muehehe

-----------------------------------------------------------------------------------
4 jun 2012

H.A : ni janji i. i akn merisik u hujung taun ni. tapi dengan syarat..

me : pe ?

H.A : cuti sem ni 3 bulan, u kena tolong mak masak kat dapur tau. kita kenala sama-sama usaha ok. kalau u rajin tolong mak, i janji hujung tahun ni kita tunang.

-----------------------------------------------------------------------------------

what ?? tunang ?? homaigadd O.o

kegatalan yang amat sangat dah datang. mulalah senyum sorang-sorang sebelum tido.. homaiiiii -.-
terus sukeee giler.

dalam hati, "sok pagi nak bangun awal tolong mak masak! "

malangnya...







- jam loceng bunyi-
 
ahh. sok pagi lah baru tolong. ZZZZzzzzzZzZZZzzz


esok dan esok dan esoknya pun tetap sama.. tengok sekarang. dah bulan 12 means hujung tahun dah tapi tetap tak minang2. tak tolong masak lagi. padanlah muka hengkauuu. -.-'

p/s: kunun pakai i & u. padahal x gune pun :P


5 kata-kata hikmat:

zOeY zAu YaH said...

kena msk dulu baru diminang ya? haha..cayok2.

Miss SS said...

yep..memang tipis sgt la harapan tu kan..hehe

Kumiko Ryou | Farah Amira said...

hahha...jgn maleh2

Kumiko Ryou | Farah Amira said...

weyy..ak doakan ang kawen cpat...kawen x ajk ak mmg ak bakaq umah ang..hahaha

Miss SS said...

amin... jangannn la bakaq umah akuuuu