f Sometimes you win, sometimes you learn.: Dress Bertunang / Baju tunang

Saturday 12 April 2014

Dress Bertunang / Baju tunang

Assalamualaikum

sejak-sejak update pasal bertunang ni kankankan, banyak pulak orang datang melawat blog ni dengan keyword baju bertunang and so on. mungkin sebab aku pernah update pasal persediaan baju tunang sebelum ni kot? huhu. kat entry lama tu aku cuma share panduan untuk beli kain dan bajet je. aku share apa yang aku beli. so sapa-sapa yang teringin nak buat dress, boleh la tengok entry tu ye. takpe-takpe aku bagi link kat sini teruih naa..

CLICK !



dan kat bawah ini lah hasil baju tunang yang aku dapat.. walaupun tak sebijik macam Dress anak rosyam nor.. ini namanya Dress SyueSyada. hehehe





haaa.. amek kau. besar gedabak aku bagi..hehehe.. dah lepas bertunang baru aku tahu nama color ni. nama dia
" pink carnation ".

"nampak macam pink, tapi macam peach. nampak macam peach, tapi macam pink "
haa tu yang susah bila orang tanya warna baju sebelum tunang tu..

dress tunang ni aku rasa boleh pakai lagi nanti, tapi problem veil tu la.. aku nak pakai waktu bila pulak entah.

ada sapa-sapa nak beli tak? hahaha

mood: tengah cari tema kaler untuk kenduri. mak dah nak beli kain langsir dah tu. -____-

kbye, wassalam ^^


0 kata-kata hikmat: