f Sometimes you win, sometimes you learn.: Hadiah "ulangtahun" ke-4

Wednesday 1 January 2014

Hadiah "ulangtahun" ke-4

Assalamualaikum


(flashback 14/12/2013, around 8.30 pm)

*tepon bunyi*

HA : sem depan start bila? praktikal bila? bila cuti sem? suti midsem bila?

soalan yang buat aku heran.. pemende lah mamat ni duk tanya-tanya..

Aku : nape tanya ni? nak pergi jalan-jalan ea?

HA : a'ah. nak pergi bercuti. hehehe

Aku : *dalam hati* e'eleh. ye ye je nak bawak aku p bercuti.  -___-

tutt tutt. letak henpon.


-----------------------------------------------------------------

*tepon bunyi lagi*

HA : ermm...ermm.. sebenarnya bukan nak pegi bercuti..erm, camana nak cakap eh.. takpelah, b terus terang jela ea..sempena ulangtahun kita yang ke-4 ni, ..........................................................(tetttt, hehehe)

aku pun terdiam.terkedu. terrrrrr malu. wiwiwi
padahal dalam hati ni, yeah yeah yeah! HA ajak aku kawen laaa! (sambil sengih lebar-lebar)

So, 14/12/2013, genap 4 tahun kami "berkawan".. kiranya lamaran ajak kawen ni hadiah ulangtahun yang ke-4 lah.. aww, sweetnya rasa. hihihi. thanks B!

so plan, family HA hantar tanda@ merisik dulu, bertunang bulan 3 then sempena ulangtahun ke-5, 14/12/2014 tarikh kenduri. harap-harap menjadi.. :)



p/s to HA: terer tak aku bole hafal dialog ang? hihi



0 kata-kata hikmat: