f Sometimes you win, sometimes you learn.: HA masuk hutan 1

Monday 25 February 2013

HA masuk hutan 1

Assalamualaikum

hari ni HA masuk hutan lagi, lagi, lagi dan lagi. baru minggu lepas keluar, sekarang dia masuk balik.aku yang dengar je pun bosan kerja camtu. sebelum ni pun dah banyak kali sangat dah aku kena tinggal camni. dah la tak da line. tak bole kol, mesej macam-macam la. tu yang tetiba keluar idea nak tulis kat blog. takpe, last nanti, kita tengok berapa kali HA masuk hutan tinggal kan aku kebosanan. hmm


bosan tau tak. bosannnnn


kali ni dia masuk bawak student praktikal kolej yang semuanyaaaaa perempuan. weh. aku lah orang paling gembira kat dunia ni tau kalau kos diorang tu wajib untuk laki je. kan bagus camtu. so nanti HA bawak student laki jela wat kerja kat hutan. kalo camtu, tu aku tak kesah ! hehehe


apa yang jadi masa HA masuk hutan ?

- aku tido, tido dan tido
- kredit hp aku jimat (advance boleh tahan 3 hari. selalu setengah hari je)
- bateri hp aku tahan lama
- aku bosan
- aku mula fikir bukan-bukan

kepada HA, tahu tak betapa kecewanya aku bila hang bagitau kena kerja masuk hutan bawak student pompuannnn ? jujur, aku tak suka.

aku harap dia tengah ingat kat aku sekarang. siap lah kalau student tu berani mintak no phone HA. tengok, kan dah cakap, aku dah mula fikir bukan-bukan. *sigh  -.-'



yang setia menunggu HA,
Aku la.sapa lagi. -.-


2 kata-kata hikmat:

Han Jie Ean said...

syue klu tdo mesti tak pk bukan2...agpon ujan2 ni syok tarik selimut...:))

Syue Syada said...

heheee... dah kuar dah..