f Sometimes you win, sometimes you learn.: Bila Aku Jatuh

Thursday 2 April 2015

Bila Aku Jatuh





















5 tahun aku bina kepercayaan, tapi cuma 1 saat je semuanya hancur.











maybe, you will appreciate me more when i'm gone...



Apa aku buat bila aku sedih ?

TV. aku tengok tv. tapi fikiran tetap melayang tempat lain. kekadang bukak tv, tp xda suara. tak pun bukak tv tp xbukak subtitle. nampak sangat aku tak fokus pada tv.

QUOTES. takpun aku google ayat-ayat motivasi macam motivation quotes then post to my wall. selalunya kat instagram lah tempat privacy aku. aku jarang luah perasaan kat fb sebab sangat open.

DIARY. disebabkan aku bukan jenis orang yang suka luah directly pada orang, aku lagi suka luah melalui tulisan. diary adalah kawan karib aku. sentiasa ada waktu aku susah dan senang. tapi buku diary ni susah nak bawak, senang hilang dan orang boleh baca. so nak senang, tulis diary dalam handphone je. buat masa ni selamat lagi lah diary dalam handphone ni. well handphone kan ada kat tangan 24 jam, so tiap kali aku rasa sedih, aku tulis. aku marah, aku tulis, aku menangis pun aku tulis. handphone ni memang banyak jasa pada aku. even dia selalu jammed pun, aku tetap cari dia masa aku perlukan dia. entah-entah dia jammed pun sebab berat dengan diary aku kot? 

CRY. kalau dah tak tahan sangat sedih tu, aku just menangis je. sepanjang hari pon sepanjang hari lah sampai aku tertido. tambah pulak dah pregnant ni, hari-hari berendam air mata. moga moga anak yang lahir nanti jadi anak yang behave ye.




0 kata-kata hikmat: